PERHATIAN! Mulai February 2014, harga produk Shaklee untuk Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak adalah SAMA... Yang berbeza hanyalah kos postage sahaja....

Wednesday 26 February 2014

Vitamin E Shaklee: Vitamin Kecantikan Anda


Vitamin E Shaklee: Vitamin  Kecantikan Anda

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua....

Sebut saja cantik, mesti semua orang nak kelihatan cantik kan..Terutamanya, kita golongan wanita ni..Kalau yang dah berkahwin, mestilah nak cantik untuk suami kan? Kalau boleh nak cantik dari pelbagai segi...Terutamanya kulit muka..Kulit muka yang sihat dan cantik gebu sangat diidamkan oleh para wanita..Tapi, tidak semua kita mempunyai kulit muka yang tiada masalah..Jadi, bagi anda di luar sana yang mempunyai masalah kulit muka yang berjerawat, berminyak atau kusam apa kata cuba Vitamin E Shaklee yang terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium [as selenium yeast]. InsyaAllah, Vitamin E Shaklee ni sangat bagus untuk mengatasi kulit muka yang bermasalah ni..
Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium. Pengambilan vitamin E perlulah lengkap dengan selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Sekiranya anda pengamal vitamin E selain jenama Shaklee, pastikan juga anda membeli vitamin selenium supaya vitamin E anda dapat berfungsi dengan lebih baik.

Sama seperti Vitamin A, kita tidak boleh mengambil Vitamin A berlebihan kerana ia boleh mengakibatkan toksik kepada badan melainkan kita mengambil vitamin Pro- Vitamin A seperti Beta Carotene yang mana ia hanya akan ditukar kepada vitamin A bila diperlukan saja.

Makanlah vitamin E bersumber semulajadi dan ini boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia 'd' atau 'l'. Bagi label yang tertulis dengan 'd' ini bermakna ia adalah sumber asli. Manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia.

Mengapa perlu memilih sumber asli? Supaya lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber tiruan atau sumber kimia kerana jika tidak dapat diserap oleh badan , ini akan menyebabkan toksik kemudan hari dan penyebab kepada wujudnya abnormal sel dalam badan.

Jangan tak tahu ye, Vitamin E Shaklee ni juga dikenali sebagai Vitamin Cinta. Ianya menjadi pengikat kasih suami isteri.. Nak ketahui lebih lanjut, sila klik SINI ye..

Lagi superb jika Vitamin E Shaklee ni diambil bersama-sama dengan Vitamin C dan juga Vitamin B-Complex..Boleh juga ditambah dengan ESP..

 TIPS:
Sapu sebiji vitamin E sebelum tidur..Caranya, cucuk Vitamin E Shaklee dgn jarum dan picit perlahan-lahan sampai keluar minyak vitamin E dan sapu keseluruh muka nipis2. 

Jom gojes-gojes semua kita intai-intai TESTIMONI mereka yang berpuas hati dengan Vitamin E Shaklee untuk kecantikan kulit muka mereka:

Testimoni Vitamin E Shaklee : Kulit lebih flawless gitu

Vitamin E Shaklee: Vitamin Kecantikan Anda

 Testimoni Vitamin E Shaklee: Masalah kulit muka kering tiada lagi

Vitamin E Shaklee: Vitamin Kecantikan Anda

 Testimoni Vitamin E Shaklee: Kulit muka semakin moist, tak perlu lagi pakai toner atau pelembap!

Vitamin E Shaklee: Vitamin Kecantikan Anda

 Testimoni Vitamin E Shaklee: Kulit muka lebih sihat, jerawat mengecut dan parut jerawat pudar!

Vitamin E Shaklee: Vitamin Kecantikan Anda

Alhamdulillah, mereka mendapat kesan yang positif selepas consume Vitamin E Shaklee. Mereka tak perlu keluarkan belanja yang mahal, tak perlu nak suntik sana sini dan yang penting ianya jimat! Lagipun, ianya disahkan halal, selamat dan semulajadi. Satu kapsul Vitamin E Shaklee ni macam-macam khasiat yang anda dapat secara tidak langsung.. Dan yang bestnya 1 botol ni tahan sehingga 4 bulan! Jimat kan?? Apa lagi jom la dapatkan Vitamin E Shaklee anda sekarang. Selain kita repair kulit muka dari luar, kena repair juga ianya dari dalam..

Mahu mencuba untuk kesihatan anda? Anda jangan segan-segan untuk hubungi saya ye.. Anda sangat dialu-alukan


http://alittledream-4u.blogspot.com/p/hubungi-kami.html

Produk Shaklee ini disahkan HALAL, SELAMAT & SEMULAJADI...

No comments:

Post a Comment