PERHATIAN! Mulai February 2014, harga produk Shaklee untuk Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak adalah SAMA... Yang berbeza hanyalah kos postage sahaja....

Tuesday 21 January 2014

Supplement untuk Tambah Berat Badan.

Supplement untuk Tambah Berat Badan
Haa….Jangan terkejut ye…Supplement Shaklee bukan sekadar membantu anda menurunkan berat badan tetapi membantu juga dalam menambahkan berat badan yang ideal. Anda dah cuba macam-macam produk, dah berhabis wang ringgit tetapi hampa dan tidak mendapat berat badan yang diinginkan? Dengan Set  Weight Gain, InsyaAllah anda akan mendapat berat badan yang diidamkan….
Supplement untuk Tambah Berat Badan

FAKTOR ANDA TAK BERJAYA NAIKKAN BERAT BADAN

Terdapat dua faktor utama iaitu:
1) Makanan yang diambil tidak sempat diproses menjadi nutrien yang boleh digunakan oleh tubuh secara 100% sepenuhnya disebabkan oleh kadar metabolisme yang cepat.  Ini menyebabkan nutrien dibuang begitu sahaja dengan sia- sia.
2) Pengambilan makanan yang sedikit (makan sedikit sahaja dah rasa kenyang). Perut tidak dapat menampung pengambilan makanan dalam kuantiti yang banyak disebabkan telah menjadi kebiasaan makan sedikit sahaja.


Memperkenalkan Set Weight Gain:
Supplement untuk Tambah Berat Badan

Fungsi-fungsi:

Meal Shakes : Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Supplement penting untuk menambah berat badan yang mana ia membantu menambah selera makan. Walau kita kurang makan namun pengambilan Meal Shakes ni banyak membantu memberi badan rasa bertenagadan sihat.

Vita-Lea : Membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam Vita-Lea Shaklee), tidak lesu dan menjadikan kulit sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.

B-Complex : Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. Membantu mencerna nutrisi yang diambil, mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

JOM KITA TENGOK TESTIMONI YANG BERJAYA UNTUK MENAMBAHKAN BERAT BADAN


Testimoni Pertama:

Beliau minum Mealshake selama 1 bln -> berat NAIK 2kg


Supplement untuk Tambah Berat Badan

Testimoni Kedua:

Berat NAIK dari 39kg ->  41.5KG (NAIK 2.5kg)



Supplement untuk Tambah Berat Badan


ADA BEBERAPA TIPS YANG BOLEH MEMBANTU ANDA UNTUK CAPAI BERAT IDEAL

  •  Mengambil banyak makanan yang tinggi kalori,protien dan garam galian >> Cthnye: gantikan nasi dengan roti. Roti mempunyai kalori lebih besar berbanding nasi atau boleh mengambil nasi dan sejam kemudian roti
  • Jangan tinggalkan waktu makan dan seelok-eloknya makan tiga hidangan utama bersama dua atau tiga hidangan snek sehari >> Cthnye: pilih snek yang tidak mengandungi bahan kimia dan pengawet berlebihan.digalakkan mengambil snek seperti sandwich,kekacang,biskut,minuman bersusu,jus,keju,buah-buahan kering dan kentang lenyek.
  • Makan secara kerap. jika tidak mempunyai selera makan,boleh makan lima atau enam hidangan kecil sehari >> Cthnye: Ambil hidangan yang sihat. Amalan mengambil makanan ringan bukan sahaja menambah lemak yang tidak sihat,tetapi melambatkan proses metabolisme tubuh.
  • Pada waktu pagi,ambil makanan yang mempunyai sumber karbohidrat dan protien tinggi >> Cthnye: Minum satu gelas susu pada setiap hari,roti atau telur separuh masak. Hindari makanan yang mengandungi banyak lemak
  • Melakukan senaman secara teratur >> Cthnye: Lakukan senaman senaman bina badan,angkat berat dan tekan tubi untuk membina otot badan 30 minit setiap tiga atau empat kali seminggu. Pastikan yang bertambah adalah otot bukan lemak ketika proses menambah berat badan
  • Selepas selesai senaman,boleh gantikan tenaga yang keluar dengan mengambil makanan yang berkalori tinggi >> Cthnye: Ambil makanan yang mempunyai sumber protien dan karbohidrat. Ini untuk menggantikan kandungan gula dalam badan yang telah dikeluarkan sewaktu melakukan senaman.
  • Amalkan pemakanan yang sihat >> Kurangkan gula, minyak dan lemak dalam makanan

Kita hanya berusaha, yang selebihnya datang dari DIA. Jadi yakin dan berusahalah supaya anda mendapat berat yang diidamkan. Mana tahu ianya mungkin serasi dengan anda? 

Jika anda berminat mendapatkan Set Weight Gain ni, anda jangan segan-segan untuk hubungi saya ye.. Anda sangat dialu-alukan

http://alittledream-4u.blogspot.com/p/hubungi-kami.html


No comments:

Post a Comment