PERHATIAN! Mulai February 2014, harga produk Shaklee untuk Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak adalah SAMA... Yang berbeza hanyalah kos postage sahaja....

Wednesday 19 March 2014

Kitaran Haid Tidak Teratur, Petanda Awal Masalah Kesuburan?


Kitar Haid Tidak Teratur, Petanda Awal Masalah Kesuburan?
Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Hari ni ramai wanita yang mengalami masalah kitaran haid yang tidak teratur..Antara faktor yang menjadi penyumbang kepada masalah kitar haid tidak teratur adalah hormon yang tidak seimbang, pengambilan makanan segera yang mengandungi bahan pengawet, stress atau tertekan, anda seorang ibu menyusu, mempunyai berat badan berlebihan dan juga pengambilan ubat-ubatan tertentu. Namun, yang paling ditakuti adalah jika haid tidak teratur ini disebabkan oleh penyakit tertentu.
Penyakit yang sering berlaku dan ditakuti adalah 'Polystic Ovary Syndrome' atau lebih dikenali dengan PCOS yang jika tidak dirawat akan menyebabkan kesukaran untuk mendapatkan anak. Lain-lain penyakit termasuklah ketumbuhan dan kanser ovari. Kitar haid tidak teratur atau tidak datang haid adalah petanda awal wanita tersebut mengalami masalah kesuburan. Oleh itu, sangat penting bagi wanita yang sering mengalami masalah kitaran haid tidak teratur atau tidak datang haid membuat rawatan awal seperti buat rawatan ultrasound scanning - scanning melalui perut atau vagina untuk mengesan cyst atau ketumbuhan lain yang mungkin berlaku.

Kitaran Haid Tidak Teratur, Petanda Awal masalah Kesuburan?
Penghidap PCOS
Jika tiada penyakit, Alhamdulillah kerana kitar haid anda tidak teratur mungkin disebabkan oleh hormon yang tidak seimbang ataupun kerana pemakanan. Apa yang perlu anda lakukan adalah jaga pemakanan anda, dapatkan rehat yang cukup dan mengambil supplement tertentu untuk menstabilkan hormon anda. Ada ke supplement untuk masalah ini? Tentulah ada..Anda patut mencuba GLA Complex Shaklee, InsyaAllah ianya sangat membantu untuk menstabilkan hormon wanita, dan pelega kepada kesakitan @ period pain yang berlaku sebelum atau semasa haid.

  • GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. 
  • Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.
  • Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 
  • Jika anda biasa ambil Evening Primrose Oil (EPO) di pasaran, GLA Shaklee lebih baik kesannya daripada EPO. Hanya yang dah cuba sahaja akan tahu
Jom tengok testimoni mereka yang berpuas hati dengan kesannya:
Kitaran Haid Tidak Teratur, Petanda Awal Masalah kesuburan?
Testimoni 1
Kitaran Haid Tidak teratur, Petanda Awal Masalah kesuburan?
Testimoni 2
Kitar Haid Tidak teratur, Petanda Awal Masalah kesuburan?
Testimoni 3
Kitar Haid TIdak Teratur, Petanda Awal Masalah kesuburan
Testimoni 4
Berdasarkan feedback yang diterima, bukan sahaja GLA membantu membetulkan kitaran haid tetapi juga pengguna mendapat faedah yang lain seperti jeragat makin pudar, kulit muka licin dan cantik serta dapat mengatasi tumit kaki yang merekah. Dan kesannya akan cepat dirasai jika anda mengambilnya bersama dengan ESP Shaklee.
 
Jika anda berminat untuk mendapatkan GLA Complex ni, anda jangan segan-segan untuk hubungi saya ye.. Anda sangat dialu-alukan


http://alittledream-4u.blogspot.com/p/hubungi-kami.html

Produk Shaklee ini disahkan HALAL, SELAMAT & SEMULAJADI...

1 comment:

  1. Baccarat | The Ultimate Guide - worrione.com
    Baccarat is a relatively new way to play on the Las 샌즈카지노 Vegas 바카라 사이트 Strip and get a hang of it. This game is a bit unusual and very easy to kadangpintar learn and

    ReplyDelete