PERHATIAN! Mulai February 2014, harga produk Shaklee untuk Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak adalah SAMA... Yang berbeza hanyalah kos postage sahaja....

Monday 17 March 2014

Gabungan ESP Shaklee yang Sangat Hebat!

Gabungan ESP Shaklee yang Sangat Hebat!

Assalamualaikum  dan selamat sejahtera semuaa !
Hari ni saya nak sharing pula tentang beberapa gabungan ESP Shaklee dengan rangkaian produk Shaklee yang lain...saya fikir tak semua mampu nak beli satu set sekaligus, so apa kata try gabungan ESP ni dulu, lagipun gabungan set ini pun mampu tahan sehingga 3-4 bulan (bergantung pada penggunaan). 

KENAPA ESP?

25% daripada BADAN dibina daripada PROTEIN. Contohnya seperti kuku, kulit, otot-otot adalah berasal daripada protein 
♥ Saya ringkaskan macam ni. Struktur dalam badan manusia dibina daripada susunan di bawah: 
SEL ——> TISU ——–> ORGAN ——> SISTEM 

Struktur badan kita terdiri daripada SEL. Kemudian sel-sel akan membentuk tisu-tisu, seterusnya tisu-tisu akan membentuk organ dan organ-organ akan membentuk sistem. Disebabkan itu, badan kita SANGAT memerlukan PROTEIN. Nak tahu kenapa? Sebabnya PROTEIN adalah makanan utama sel. SEL yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat. 
♥ Sebab tu setiap hari, anda makan lauk-lauk yang mengandungi sumber protein bukan? Seperti ayam, daging, telur, ikan, kekacang dan banyak lagi. TAPI, TAHUKAH ANDA yang PROTEIN sangat MUDAH TERMUSNAH apabila dikenakan SUHU yang TINGGI. 
♥ Apa kata anda ambil ESP sebagai sumber PROTEIN yang lebih berkualiti. Dan semestinya ESP mematuhi kriteria pemilihan soya yang selamat. Dan yang paling penting, ESP Sentiasa SELAMAT, sentiasa BERKESAN dan sentiasa MESRA ALAM. RAMAI YANG DAH RASA KEBAIKAN DAN BETAPA BESTNYA ESP SELEPAS AMBIL SECARA KONSISTEN SELAMA 3-4 MINGGU. Mereka kata kulit makin licin la, kulit makin lembut, parut jerawat makin pudar, rambut dah kurang gugur, susu makin banyak dan macam-macam lagi. 

Jom la tanpa berlengah lagi, meh kita tengok secara ringkas penerangan tentang gabungan ESP Shaklee ini...


GABUNGAN ESP + VITA E COMPLEX  

Vitamin E adalah vitamin antioksida. Memang kegunaan utamanya untuk menjadikan kulit lebih cantik dan glowing gitu. Selain itu, Vitamin E Shaklee boleh dijadikan masker bersama ESP.. Lagipun ianya jimat dan tahan sehingga 4 bulan tauu ! memang terbaik. Gabungan ESP Shaklee dan vitamin E membantu menaikkan seri muka dan kulit akan cantik TANPA MAKE UP!
Gabungan ESP Shaklee yang Sangat Hebat!



GABUNGAN ESP DAN GLA COMPLEX

Ini set paling asas pada yang ikhtiar untuk hamil..Tetapi, jika anda mempunyai bajet yang lebih, saya sarankan anda untuk ambil full set...InsyaAllah 70% PELUANG UNTUK ANDA HAMIL. Selain ikhtiar untuk hamil, gabungan ESP dan GLA akn menghasilkan kulit muka yang cantik.


Gabungan ESP Shaklee yang Sangat Hebat!
Gabungan ESP Shaklee yang Sangat Hebat!


GABUNGAN ESP + ALFAFA COMPLEX 

Dikenali juga sebagai DOUBLE MILK BOOSTER yang terbaik..Bukan sahaja memeriahkan pengeluaran susu tetapi BONUS untuk si ibu dapat menganjalkan payudara, punggung, dan pengambilan yang berterusan dapat mencantikkan kulit anda dan juga baby anda..Gabungan ESP Shaklee yang Sangat Hebat!


GABUNGAN ESP + LECITHIN

Kebaikan Lecithin ni salah satunya adalah sebagai pemecah lemak dan ianya sesuai diambil oleh ibu menyusu. ESP membantu anda untuk kekal kenyang supaya anda boleh kawal pemakanan anda. Lecithin ni juga sangat bagus untuk ibu-ibu menyusu yang mempunyai masalah clogged duct.
Lecithin bagus untuk ibu menyusu yang mahu kurus, slim, ramping dan langsing.

GABUNGAN ESP + OMEGA GUARD 

Gabungan ini bukan sahaja mampu mengurangkan risiko keguguran, malah mengurangkan risiko bayi pra matang, di samping meningkatkan perkembangan otak baby sejak dalam perut ibu lagi.

GABUNGAN ESP + ZINC COMPLEX 

Gabungan ESP dan Zinc Complex sememangnyaa sesuai untuk ibu-ibu yang rambutnyaa gugur selepas bersalin atau mereka yang mempunyai masalah rambut gugur serta mempercepatkan luka bersalin / pembedahan.
Gabungan ESP Shaklee yang Sangat Hebat!

 GABUNGAN ESP + PERFOMANCE DRINK 

Gabungan ini selalunyaa customer akan order dengan Meal Shakes sekali, tapi dua produk ini sahaja pun dah mencukupi kerana dah cukup untuk memberikan tenaga dan mengenyangkan perut sepanjang masa. Insyallah puasa takkan gastrik dan kepenatan.Gabungan ESP Shaklee yang Sangat Hebat!


GABUNGAN ESP + VITALEA

Gabungan ESP dan Vitalea merupakan gabungan terbaik untuk kesihatan optimum kerana seperti diketahui Vitalea merupakan multivitamin yang terbaik di dunia.

GABUNGAN ESP + B-COMPLEX 

Gabungan ESP dan B-Complex sesuai untuk mereka yang selalu letih dan tidak bertenaga. Sesuai bagi mereka yang perlukan extra tenaga.


Jika anda berminat untuk mendapatkan GABUNGAN ESP ni, anda jangan segan-segan untuk hubungi saya ye.. Anda sangat dialu-alukan


http://alittledream-4u.blogspot.com/p/hubungi-kami.html

Produk Shaklee ini disahkan HALAL, SELAMAT & SEMULAJADI...

No comments:

Post a Comment