PERHATIAN! Mulai February 2014, harga produk Shaklee untuk Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak adalah SAMA... Yang berbeza hanyalah kos postage sahaja....

Monday 16 December 2013

Testimoni Sendiri: Nutriferon Shaklee

Testimoni Sendiri: Nutriferon Shaklee

Assalamualaikum semua.... sekarang ni saya nak kongsi pula dengan anda semua tentang apa itu Nutriferon Shaklee...Saya dah pun merasai penangan Nutriferon ni...Chewahh, ayat x tahan... Nak dijadikan cerita saya ni memang senang nak dapat demam, kebetulan hari tu suami saya demam dan secara tak langsung esoknya saya dah merasai tanda-tanda nak demam seperti sakik tekak, sakit kepala dan badan panas... Setelah google pasal Nutriferon ni yang banyak orang recommend sangat bagus untuk sesiapa yang demam ataupun nak demam...Jadi, saya pun cuba la Nutriferon ni dalam 4 hari (ambik satu sachet sehari)...Dan Alhamdulillah, dengan izinNya demam saya sekejap je... Selalunya kalau saya demam, 3 minggu baru baik pakej dengan batuk yang teruk... Saya demam juga tapi tempohnya x lama (dalam 1 minggu dah ok)... saya pergi klinik pun just untuk ambik MC tapi saya x makan pun ubat klinik tu... Saya hanya ambik Nutriferon je... Alhamdulillah, memang serasi dengan saya... Sekarang ni, dah tak risau untuk dekat dengan orang yang demam sebab antibodi kuat...Alhamdulillah....

Testimoni kedua saya pula, Nutriferon ni cepatkan penyembuhan luka ulser dalam mulut... Ni terjadi kat saya...Tergigit bibir masa kunyah makanan then luka... Kalo biar lama-lama boleh jadi besar luka tu.. Jadi, saya ikhtiar je, consume Nutriferon selama 2 hari dan Alhamdulillah, luka tu baik... 

Tetapi, kita kena ingat semua penyembuhan tu datang dari Dia...Kalau Dia mengizinkan, InsyaAllah sembuh la kita... Tapi, kena berusaha untuk cari penawar juga...Bagi saya, saya dah jumpa supplement untuk tingkatkan antibodi saya.. Jadi, x de la tiap-tiap bulan kena spend duit kat klinik... Kalau anda pun ingin mencuba Nutriferon tetapi dalam budget yang terhad, jangan segan-segan untuk hubungi saya ye...

Nak tahu apa itu Nutriferon, sila klik SINI ye..


Berminat untuk mendapatkan? Anda jangan segan-segan untuk hubungi saya ye.. Anda sangat dialu-alukan

http://alittledream-4u.blogspot.com/p/hubungi-kami.html

No comments:

Post a Comment