PERHATIAN! Mulai February 2014, harga produk Shaklee untuk Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak adalah SAMA... Yang berbeza hanyalah kos postage sahaja....

Wednesday 2 April 2014

GLA Complex Bantu Atasi Masalah Senggugut

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!
Hari ni saya nak menyentuh mengenai masalah senggugut ketika haid dan juga kitaran haid yang tidak teratur. Kadang-kadang ianya bersangkut paut antara satu sama lain. Di entri yang lepas, saya ada bercerita lanjut mengenai apa itu senggugut.. Kalo anda termiss, anda boleh rujuk di SINI ye.
gla complex atsi masalah senggugut


Ada daripada kita yang mengalami masalah senggugut yang teruk dan di masa yang sama juga alami kitar haid yang tidak teratur. Sekadar peringatan, setiap wanita normal akan mengalami kitaran haid sebanyak 28 hari (hari 1 adalah hari Pertama Haid). Jika haid tidak datang setiap bulan, dan di masa yang sama mengalami senggugut anda perlu mengambil supplement untuk membantu masalah anda. Jangan pandang remeh akan masalah ini ye..


Ada ke supplement yang sesuai untuk atasi masalah ni? Mesti la ada..Semestinya GLA Complex dan ESP. Gabungan dua supplement ini sangat bagus untuk membantu membetulkan kitaran haid dan juga masalah senggugut. Namun, jika budget terhad, anda boleh mula dengan GLA Complex dulu ye.

GLA Complex bantu atasi masalah senggugut

Sekarang, kita tengok testimoni pengguna pula:

Testimoni 1 - GLA Complex Bantu Atasi Masalah Senggugut

GLA Complex Bantu Atasi Masalah Senggugut
Senggugut berkurang selepas 1 bulan consume GLA Complex

Testimoni 2 - GLA Complex Bantu Atasi Masalah Senggugut

GLA Complex bantu Atasi Masalah Senggugut
Senggugut tiada lagi bila period

Testimoni 3 - GLA Complex Bantu Atasi Masalah Senggugut

GLA Complex Bantu Atasi Masalah Senggugut
Ramai pengguna mengakui bahawa GLA Complex dapat kurangkan period pain mereka

Sekiranya, anda mengalami masalah senggugut dan di masa yang sama kitar haid juga tidak teratur dan dah cuba bermacam cara tapi hasilnya tidak seperti yang anda harapkan, apa kata cuba GLA Complex ni. Mana tahu mungkin ianya serasi untuk anda?

Mahu mencuba untuk kesihatan anda? Jangan segan-segan hubungi saya ye!
http://alittledream-4u.blogspot.com/p/hubungi-kami.html


Produk Shaklee ini disahkan HALAL, SELAMAT & SEMULAJADI...

1 comment:

  1. Lucky Club - Lucky Club
    Lucky Club is a small online casino where you can play blackjack, roulette, If you're playing on a 카지노사이트luckclub slot machine and you're on the lucky club,

    ReplyDelete