PERHATIAN! Mulai February 2014, harga produk Shaklee untuk Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak adalah SAMA... Yang berbeza hanyalah kos postage sahaja....

Tuesday 21 January 2014

TESTIMONI: Testimoni Set Si Manja / Anak Pintar

[HOT TESTIMONI] Baru 2 minggu ambik set anak pintar(Omega Guard dan Mealshakes) sudah memberi kesan yang positif. Anaknya senang bangun pagi, cepat faham apa yang cikgu ajar dalam kelas.
TESTIMONI: Testimoni Set Si Manja / Anak Pintar
Testimoni
Saya sangat mengesyorkan kepada ibu-ibu di luar sana yang mempunyai anak-anak yang lambat untuk tangkap apa yang cikgu ajar, kurang beri perhatian dalam kelas, anak tidak fokus dalam sesuatu aktiviti cubalah SET SI MANJA NI.. InsyaAllah, pasti puas hati. Set ini bukan sahaja dapat menumpukan perhatian anak dalam pembelajaran tetapi ianya juga membantu anak-anak yang:


ʘ selalu demam dan sakit
ʘ tidak berselera makan/susah makan
ʘ menghidap asma dan eczema
ʘ kurang berat badan / terlalu kurus
ʘ mengalami masalah sembelit.

Jom kita tengok sekilas lalu tentang kelebihan  Mealshakes Shaklee dan juga Omega Guard Shaklee

FAKTA MEALSHAKES

[] Nutrisi Lengkap Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’. Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif.
[
] Membekalkan Nutrien kepada sel-sel, kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
[
]Untuk pembesaran mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. Jadi, ianya sesuai untuk tumbuh besaran anak-anak.
[
] Anti-oksida Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
[
] Pemulihan Kulit Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.

FAKTA OMEGA GUARD

[] Minyak Omega 3 dlm Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan laut dalam dan  berair sejuk (sardine, anchovies, mackerel dan herring)
[] Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik
[] Sangat berbeza daripada produk Omega 3 yang berada di pasaran kerana Shaklee 
Omega Guard satu-satunya minyak ikan Omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi termasuklah EPA, DHA dan ALA
[Dihasilkan dari kaedah penyulingan 3 peringkat berteknoligi tinggi ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini untuk menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB 
[✔Omega 3 juga boleh memperbaiki masalah alahan kulit seperti ekzema, psoriasis dll
[Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita
[Meningkatkan sistem imun tubuh dan sangat bagus untuk kesihatan kanak-kanak

Jom kita tengok TESTIMONI mereka (para-para ibu) yang berpuas hati dengan kesannya.

Testimoni 1: Asma beransur sembuh
TESTIMONI: Testimoni Set Si Manja / Anak Pintar
Testimoni 2: Jarang demam
TESTIMONI: Testimoni Set Si Manja / Anak Pintar
Testimoni 3: Batuk, demam, selsema cepat baik
TESTIMONI: Testimoni Set Si Manja / Anak Pintar
Testimoni 4: Batuk, demam, selsema cepat baik
TESTIMONI: Testimoni Set Si Manja / Anak Pintar
Testimoni 5: Tingkatkan sistem imun tubuh anak-anak
Alhamdulillah, kebanyakan ibu-ibu yang mencuba sangat berpuas hati dengan hasilnya. Anak-anak mereka sudah jarang sakit, dan kalau sakit pun cepat baik. Kita hanya berusaha, berdoa & bertawakal selebihnya Dia yang menentukan. Mealshakes dan Omega Guard Shaklee bukan sahaja bagus untuk perkembangan otak kanak-kanak, mencerdaskan otak malah ianya juga bantu kuatkan sistem imun kanak-kanak. Jika anda mempunyai masalah di atas, cubalah Set si Manja ni... Mana tahu ianya serasi untuk anak anda?


Berminat untuk mendapatkan? Anda jangan segan-segan untuk hubungi saya ye.. Anda sangat dialu-alukan

http://alittledream-4u.blogspot.com/p/hubungi-kami.html

No comments:

Post a Comment