PERHATIAN! Mulai February 2014, harga produk Shaklee untuk Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak adalah SAMA... Yang berbeza hanyalah kos postage sahaja....

Wednesday 30 October 2013

Sembelit Tiada, Luka cepat sembuh, Badan bertenaga dan Penyusuan menjadi lancar dengan Set Bersalin Shaklee

Set Berpantang / Bersalin Shaklee adalah salah satu yang terbaik kerana ianya memberi kesan yang amat positif kepada pemulihan kesihatan  ibu selepas melahirkan anak..
Keunikan dan kehebatan set ini terletak kepada kombinasi produk yang bukan sahaja memberikan pemulihan untuk luka luaran tetapi secara tidak langsung untuk pemulihan luka dalaman yang dialami oleh  ibu-ibu yang sedang berpantang.

Terdapat banyak feedback daripada pengguna set berpantang dari Shaklee ini. Rata-rata mereka mengakui  sejak mengamalkan set pantang ini, mereka bukan sahaja bertenaga tetapi pengeluaran susu juga banyak, masalah sembelit tiada dan bonus kepada  si ibu ialah kulit muka menjadi licin dan gebu dan juga proses untuk kuruskan badan juga menjadi cepat.Set Bersalin kami ini boleh diamalkan sebaik sahaja selepas bersalin dan tidak perlu dihentikan pengambilannya jika bayi mengalami jaundice (kuning)

Ok lah, jom kita jenguk apakah kombinasi produk yang terdapat dalam set pantang / bersalin ini.


Untuk ibu-ibu yang mengalami masalah sembelit, anda boleh tambahkan ke dalam set  diatas Ostematrix atau ESP. Bonusnya, Ostematrix dan ESP juga merupakan milk booster untuk membantu melancarkan proses penyusuan, mempercepat dan meningkatkan hasil pengeluaran susu ibu.

Dengan segala khasiat yang terdapat dalam kombinasi set ini, tidak hairan lah kenapa ramai ibu-ibu di luar sana yang memilih set bersalin kami ini. Selain ianya mudah ditelan, kesannya juga adalah superb.

Jom kita tengok testimoni pengguna yang menggunakan SET PANTANG ni:

Pengguna hepi guna set pantang ni sebab ianya affordable, mudah dan badan lebih sihat!


Badan rasa cergas dan rasa macam tak berpantang je!

Luka jahit cepat sembuh


Dengan segala kebaikan yang anda dapat, InsyaAllah pelaburan anda berbaloi. Setiap pembelian dari saya anda layak mendapat FREE KONSULTASI seumur hidup.

Berminat untuk mendapatkan? Anda jangan segan-segan untuk hubungi saya ye.. Anda sangat dialu-alukan. Dan harganya pula sangat berbaloi...

http://alittledream-4u.blogspot.com/p/hubungi-kami.html




No comments:

Post a Comment